Hoofdcontent

Veelgestelde vragen bij inschrijven

  1. Ik wil me graag inschrijven voor een activiteit, hoe doe ik dat?
  2. Ik wil mijn activiteit graag annuleren, hoe kan ik dit doen?
  3. Kan ik met eenzelfde login meerdere inschrijvingen voor verschillende personen doen?
  4. Ik wil mijn geld terug voor mijn activiteit, hoe kan ik hier voor zorgen?
  5. Ik wil me inschrijven voor een wachtlijst, hoe werkt dit?
  6. Kost een inschrijving op een wachtlijst geld?
  7. Ik wil graag ruilen van activiteit bij dezelfde aanbieder, hoe regel ik dit?

Ik wil me graag inschrijven voor een activiteit, hoe doe ik dat?

Inschrijven op een activiteit gebeurt altijd via dit platform. Alle aanbieders krijgen ook de instructie om alle inschrijvingen via dit platform te beheren. Volg de stappen om je verder in te schrijven via het inschrijfmandje of volg de stappen van het stappenplan.


Terug naar boven

Ik wil mijn activiteit graag annuleren, hoe kan ik dit doen?

Het wordt zeer op prijs gesteld als je dit vooraf kenbaar maakt aan de aanbieder. Zij houden per slot van rekening toch ook rekening met jouw komst.

Als je bent ingelogd, kun je voor een gratis activiteit tot 3 dagen voor aanvang van de activiteit jouw inschrijving annuleren. Klik op het prullenbakje en de aanbieder wordt hiervan automatisch op de hoogte gesteld.

Voor een betaalde activiteit is het mogelijk om tot 4 dagen na aanmelding zonder problemen via je login te annuleren. Daarna is het van belang dat je contact opneemt met de aanbieder en de reden duidelijk maakt. Als dit nog ruim op tijd is en het een legitieme reden is, ontvangen wij een e-mail van de aanbieder met daarin het verzoek het geld naar de inschrijver terug te storten. Wij zullen dit direct in orde maken via het betaalsysteem van iDeal, afhankelijk van de bank kan hier wat tijd overheen gaan.

Terug naar boven

Kan ik met eenzelfde login meerdere inschrijvingen voor verschillende personen doen?

Jazeker kan dit! In principe is het mogelijk om voor het hele gezin activiteiten aan te melden. Omdat het voor de aanbieder prettig te weten is wie er precies gaat komen, is het ook aan te raden om de juiste persoon te koppelen aan de betreffende activiteit.

Voeg eenvoudig de activiteiten toe aan het winkelmandje. Nadat je winkelmandje gevuld is, koppel je eenvoudig de juiste namen aan de activiteit. Het systeem onthoudt deze gegevens, waardoor je bij iedere nieuwe aanmelding en login niet opnieuw de gegevens hoeft achter te laten en je eenvoudig met de uitklapbalk voor de juiste persoon kunt kiezen.

Terug naar boven

Ik wil mijn geld terug voor mijn activiteit, hoe kan ik hier voor zorgen?

Voor een betaalde activiteit is het mogelijk om tot 4 dagen na aanmelding zonder problemen via je login te annuleren. Daarna is het van belang dat je contact opneemt met de aanbieder en de reden duidelijk maakt. Als dit nog ruim op tijd is en het een legitieme reden is, ontvangen wij een e-mail van de aanbieder met daarin het verzoek het geld naar de inschrijver terug te storten. Wij zullen dit direct in orde maken via het betaalsysteem van iDeal, afhankelijk van de bank kan hier wat tijd overheen gaan.

Terug naar boven

Ik wil me inschrijven voor een wachtlijst, hoe werkt dit?

Een wachtlijst wordt geactiveerd door de aanbieder, omdat het maximum aantal deelnemers van de activiteit is behaald. Om de eventueel geïnteresseerden toch in beeld te houden, activeert deze aanbieder een wachtlijst. Op het moment dat er een nieuw beschikbare datum komt, worden de mensen uit de wachtlijst hiervan door de aanbieder op de hoogte gebracht. Bij een betaalde activiteit krijgen alle wachtlijstinschrijvers als eerste een mail met daarin de uitnodiging tot deelname en betaalverzoek. Als deze niet binnen 24 uur wordt betaald, wordt de inschrijving opengesteld voor andere deelnemers.

Terug naar boven

Kost een inschrijving op een wachtlijst geld?

Nee. Je betaalt pas wanneer de inschrijving daardwerkelijk doorgang vindt. Een wachtlijst is in principe geen inschrijving, maar een lijst van namen van mensen die geïnteresseerd zijn in een nieuwe opengestelde datum.

Bij een betaalde activiteit krijgen alle wachtlijstinschrijvers als eerste een mail met daarin de uitnodiging tot deelname en betaalverzoek. Als deze niet binnen 24 uur wordt betaald, wordt de inschrijving opengesteld voor andere deelnemers.

Terug naar boven

Ik wil graag ruilen van activiteit bij dezelfde aanbieder, hoe regel ik dit?

Neem contact op met de aanbieder en vraag hen om te ruilen. Deze contactgegevens vind je terug in de bevestigingsmail van je inschrijving. Zij kunnen dit eenvoudig in het systeem omzetten. Hiervan krijg je per automatische mail een bevestiging.

Terug naar boven